BY ROSENGRIP

AW på Loppikontoret tillsammans med Philips

Inlägget har dröjt för att mina kära barn har varit allt annat än snälla. Adam kastade ner hemnyckeln i dörrspringan till hissen så jag var utelåst i två timmar med hund och barn. När hiss-killen väl kom kostade det 1500 att fiska upp nycklarna. Adrian kom hem på allt annat än bra humör och barnen bråkade med varandra ända tills det var dags att sova. När båda sov och jag tänkte ha en lugn kväll varade den i en timme för sen bestämde Adrian sig för att vakna och vägra sova. Han är fortfarande vaken och jag har slösat timmar på att försöka få han att somna om så nu ligger vi i sängen med dator och ipad. Jag har gett upp och så klart ska allt ske när jag är ensam hemma med barnen.

IMG_5212

Tillbaka till det jag skulle blogga om nämligen gårdagens trevliga AW på Loppikontoret

IMG_5213

Stina, Fredrika och Josephine hade dukat upp så fint med massa smått och gott

IMG_5214

min tallrik vart lite överfull

IMG_5215

och ett glas bubbel slank ner

IMG_5217

Kvällens värd var Phillips och jag vet knappt vart jag ska börja eftersom jag satt med öppen mun genom alla presentationer utav deras nyheter. REVOLUTIONERANDE är nog det rätta ordet.

IMG_5218

Deras nya eltandborste Sonicare Diamond Clean till höger både förbättrar munhälsan, ger vitare tänder och tar bort mer plack än andra eltandborstar. Till vänster världens första smarta Espressomaskin Avanti.

IMG_5254

Den har en Avanti-app så man kan tillreda sin espresso/kaffe direkt från matbordet eller från soffan

IMG_5272

Skräddarsy kaffets styrka, mängd och temperatur

IMG_5242

Automatisk locktång Auto Curler som skapar lockarna åt dig och ger glansigt hår

IMG_5316

nu till årets julklapp kanske?

IMG_5235

Eltandborste Sonicare för barn med en tillhörande app som lär barnen att borsta ordentligt, en tamagoochi liknande lite figur som pratar

IMG_5307

Deras Steam&Go Steamer, hej då strykjärn och strykbräda

IMG_5286

Deras populära lätt rengörliga QuickClean Juicer, råsaftscentrifug som görs rent på minuten

IMG_5310

se här då, trådlös dammsugare som även moppar, PowerPro Aqua

IMG_5312

borde vara ett måste i varje småbarnsfamilj

IMG_5320

Deras nya Shaver med Patenterad yta som har mikropartiklar för mjuk, friktionsfri rakning. Kommer med tillbehör som förebygger irritation vid rakning.

IMG_5313

vi fick fina julklappar

IMG_5328 IMG_5368

älskar deras inget spill drickflaskor

IMG_5377

soothies till dom minsta

IMG_5374

dom här hade jag behövt när jag lagade barnmat

IMG_5384

glas nappflaska

IMG_5392

och en platt/locktång

.

Förutom alla fantastiska produkter ovan fanns det massa annat! In på Philips och spana in deras nyheter och om du hittar något Använd kod: LoppiPhilips2015 i kassan så får du 20% rabatt och fri frakt

Giltigt till 31 december, 2015

.

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Ida

    Hej,

    Jag har läst din blogg länge och tycker om den men tycker att det är så trist med all reklam, produktplacering och sponsring. Jag förstår att ni bloggare blir bjudna på en massa event och får bud hemskickade men det blir så trist att läsa om när man som läsare förstår att ni endast skriver om produkten för att ni blivit bjudna. Inte för att det är något ni upptäckt själva och anser är bra. Det har sänkt min trovärdighet för bloggarna och gjort att jag slutat läsa…Ni skriver så bra ur familjeperspektiv men säljer er för billigt tycker jag när ni bloggar om stekpannor, Valio kvarg och kronfågel kycklingfilé. För att nämna en bråkdel. Ja, vi förstår att dessa varumärken lanserar nya produkter hela tiden, men varför väljer ni att vara reklampelare för det? En annons på bloggen är en sak, men ett helt inlägg är en annan sak och ska ni skriva om någonting så känner jag som läsare att det borde vara för något mer värdefullt. Samma gäller för de flesta toppbloggare på vimedbarn tyvärr…och det är fler inlägg om produkter och event än om det man som läsare faktiskt vill läsa om…

stats